پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 231
نویسنده : mohammad sajad
Nokia Lumia 800
یکی از مشکلات Lumia 800 نوکیا، مصرف شدید باتری آن بود. دیروز نوکیا با عرضه آپدیت نرم افزاری جدید مخصوص گوشی های Lumia Nokia 800، اعلام کرد که این مشکل پس از آپدیت به کلی، رفع می شود. این آپدیت نرم افزاری از طریق Zun بر روی گوشی های Lumia قابل نصب است. نوکیا اعلام کرده که با نصب این نسخه نرم افزاری، علاوه بر افزایش عمر باتری گوشی، مشکلات مربوط به نور پس زمینه آن نیز که در بعضی از گوشی ها وجود داشته رفع خواهد شد.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



تلویزیون OLED چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390
بازدید : 211
نویسنده : mohammad sajad
LG OLED TV
حتما تا کنون درباره نمایشگرهای OLED - Organic Light-Emitting Diodes چیزهای زیادی شنیده‌اید. ال‌جی و سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از برخی از محصولات مجهز به پنل های OLED پرده برداری کردند که یکی از نمایشگرهای ال جی برنده جایزه بهترین محصول CES از سوی CNET گردید. به نظر می رسد باید از رسیدن به این تکنولوژی جدید خوشحال باشیم. در حقیقت تکنولوژی OLED مهمترین پیشرفت در صنعت تلویزیون طی چند دهه اخیر محسوب می شود. یک قدم بزرگ برای گذر از LCD و پلاسما! در ادامه با OLED بیشتر آشنا شده و دلایل این ادعا را بررسی می کنیم.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



آیا Google Assistant می‌تواند با Siri اپل رقابت کند؟
نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390
بازدید : 183
نویسنده : mohammad sajad
Google Assistant vs. Siri
برای استفاده از iPhone 4S یا iPad 2 که مجهز به دستیار مجازی Siri میباشند، تنها کافی است دستورات خود را به صورت گفتاری برایشان بازگو کنید. به طور مثال می‌توانید از Siri بخواهید ساعت 7 صبح شما را بیدا کند و یا لرزاننده گوشی را فعال یا غیر فعال کند. اگر این ویژگی بر روی تلویزیون‌های Apple نیز نصب شود، شما می‌توانید از Siri بر روی تلویزیون بخواهید که کانال را عوض کند یا به دنبال شبکه ای بگردد که در حال پخش فیلم تایتانیک است! در این بازار داغ رقابت سیستم عامل‌ها، گوگل هم بیکار ننشسته و قصد دارد دستیار سخنگوی اندروید را با نام Google Assistant عرضه کند. در ادامه قصد داریم روند پاسخ دهی دستیار صوتی گوگل و احتمال پیروزی آن نسب به Siri را بررسی کنیم.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 299
نویسنده : mohammad sajad
Acer Projector H6500
ایسر اخیرا پروژکتور بسیار جذابی را معرفی کرده که قادر است در روشنایی نیز ویدئو های رنگی را به خوبی پخش کند. این پروژکتور قادر به پخش تصاویر Full HD است. تنها کافی است دیسک بلوری را داخل Blu-ray Player قرار داده و آن را به پروژکتور H6500 ایسر متصل کنید تا بتوانید از کیفیت فوق العاده تصاویر Full HD با 24fps لذت ببرید. با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که هزینه تهیه یک بلوری پلیر و تلویزویون 60 اینچی خیلی بیشتر از هزینه خرید این پروژکتور ایسر است که می تواند تصاویر را تا سایز 300 اینچ نمایش دهد.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



iPad 3 را فراموش کنید، زنده باد iPad HD
نوشته شده در سه شنبه 16 اسفند 1390
بازدید : 185
نویسنده : mohammad sajad
iPad HD
طبق شایعاتی که به بیرون درز کرده، اپل قصد دارد قانون همیشگی اش در نامگذاری محصولات را شکسته و به جای معرفی iPad 3 از محصول جدید خود با نام iPad HD رونمایی کند. نکته جذاب در مورد این محصول، رزولوشن فوق العاده بالای صفحه نمایش آن است. این تبلت قادر به پخش ویدئو با روزولشن 1080P خواهد بود. آیا اپل می تواند با مشخصات iPad HD کماکان اقتدار خود در بازار تبلت ها را حفظ کند؟
این صفحه را به اشتراک بگذارید



چهار کمپانی خبرساز در کنگره جهانی موبایل 2012
نوشته شده در سه شنبه 16 اسفند 1390
بازدید : 151
نویسنده : mohammad sajad
MWC 2012
مایکروسافت، گوگل، HTC و نوکیا بدون شک در صدر لیست خبرسازترین کمپانی ها در MWC 2012 بودند. مایکروسافت با معرفی ویندوز 8 نسخه مخصوص مصرف کننده، گوگل با اندروید و البته برنامه‌هایش برای آینده تکنولوژی موبایل، HTC با تلفن های سری One و نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی بر روی گوشی، مهم‌ترین عناوین خبری این نمایشگاه را به خود اختصاص دادند.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 229
نویسنده : mohammad sajad
Toshiba Excite 10 LE
تنور معرفی باریک ترین تبلت و تلفن هوشمند دنیا همچنان داغ است و هر از چندگاهی نام محصولی را می شنویم که با ضخامت یک میلیمتر باریکتر نسبت به رقیبانش، توانسته عنوان باریکترین تبلت یا گوشی را از آن خود کند. این بار نوبت رکورد زنی توشیبا است. این کمپانی ژاپنی اخیرا باریک ترین تبلت دنیا را در سایز 10 اینچ با ضخامت 7.6 میلیمتر معرفی کرده است.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



هرآنچه درباره نسخه آزمایشی ویندوز 8 باید بدانید
نوشته شده در دو شنبه 15 اسفند 1390
بازدید : 194
نویسنده : mohammad sajad
Windows 8
Windows 8

بالاخره بعد از مدتها حرف و حدیث نسخه آزمایشی ویندوز 8 در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا رونمایی شد. این نسخه از ویندوز 8 آزمایشی را می‌توانید از این لینک دریافت و بر روی سیستم خود نصب نمایید. اگر اطلاعات و برنامه های زیادی بر روی سیستم خود دارید و یا حال و حوصله نصب ویندوز 8 را در وسط خانه تکانی عید ندارید با زومیت همراه شوید تا این نوزاد مایکروسافتی را به همراه جنبه های گوناگون بررسی کنیم.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 213
نویسنده : mohammad sajad
 Tokyo Sky Tree
هنوز یک سالی از فاجعه زلزله 9.0 ریشتری و سیلابهای عظیم در کشور چشم بادامی ها، انفجارهای پیاپی نیروگاه اتمی فوکوشیما و کشته، مجروح و مفقود شدن بیش از 50 هزار نفر نگذاشته است که چند روز پیش بالاخره کار ساخت سازه 634 متری Tokyo Sky Tree، بلندترین برج مخابراتی جهان به اتمام رسید. شاید ژاپنی ها با این کار می خواهند اراده پولادین و استواریشان را در برابر طبیعت نشان دهند. جزئیات کامل به همراه گالری عکس و ویدیوی نمای شهر توکیو از بالای این برج را در ادامه مشاهده کنید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 230
نویسنده : mohammad sajad
Kinect and Canon 5D
Kinect and Canon 5D

Lytro دوربین جدیدی است که به نظر می رسد یک پیش نمایش از نسل بعدی دوربین های عکاسی باشد. این وسیله دریچه ای است برای ورود به یک تکنولوژی نو که به کمک آن می توان پرسپکتیو عکس را پس از عکاسی دستکاری کرد. این امکان توسط اطلاعات سه بعدی که به وسیله سنسور منحصر به فرد دوربین ثبت می‌شود، به وجود می‌آید. از آنجا که فعلا Lytro به شکل گسترده در دسترس نیست با کمی دقت می توانید این تکنولوژی را به شکل بالقوه در دستگاهی که زیر تلویزیون شما قرار گرفته و نامش Microsoft Kinect است، بیابید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید