پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 77
نویسنده : mohammad sajad



ipad 3 بدنه ای ضخیم تر؛ تراشه A5X به جای A6
نوشته شده در چهار شنبه 3 اسفند 1390
بازدید : 79
نویسنده : mohammad sajad



پنج دلیل برای دوست نداشتن لوگوی جدید ویندوز 8
نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390
بازدید : 90
نویسنده : mohammad sajad

Windows 8 Logo

همانطور که در مقالات قبل مشاهده کردید، مایکروسافت به طور رسمی از لوگوی ویندوز 8 پرده برداری کرد. با وجود سر و صدای زیاد، این لوگوی جدید نتوانست بسیاری از منتقدان را راضی کند! در این مقاله یکی از منتقدان طراحی لوگوی Windows 8، به برشمردن دلایل نارضایتی خود از این لوگو پرداخته است. از دلایل این منتقد به لوگوی جدید شرکت مایکروسافت می توان به وجود خطای دید، سادگی محض و ضعیف بودن طراحی آن اشاره کرد. آیا به نظر شما نظرات این منتقد می تواند نشانه ضعف لوگوی این سیستم عامل باشد یا این نظرات تنها جنبه شخصی داشته و شما با آنها موافق نیستید؟

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 81
نویسنده : mohammad sajad

Galaxy Ace 2 / Galaxy Mini 2

سامسونگ بصورت رسمی مشخصات فنی سری جدید تلفن های Ace و Mini خود را معرفی نمود و اعلام کرد که هفته آینده هر دو تلفن را در نمایشگاه MWC 2012 به نمایش خواهد گذاشت. سری جدید این دو تلفن نیز همانند نسخه های قبلی بازار میانی را هدف قرار داده اند و هر دو مشخصات فنی متوسط دارند. Ace 2 مجهز به نمایشگر 3.8 اینچ و Mini 2 مجهز به نمایشگر 3.27 اینچ است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 84
نویسنده : mohammad sajad

LG L3 L5 L7

ال جی سه تلفن جدید اندرویدی خود را که قرار است در نمایشگاه MWC هفته آینده به نمایش عموم درآیند، معرفی کرد. این سه تلفن که در تصویر از چپ به راست L3 و L5 و L7 نام دارند همگی مجهز به صفحه نمایش شفاف و طراحی خاص ال جی معروف به L-Syle هستند. L7 و L5 با سیستم اندروید 4 وارد بازار خواهند شد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 76
نویسنده : mohammad sajad

Eric Schmidt

اریک اشمیت، مدیرعامل سابق گوگل پس از گذشت 10 ماه از کناره گیری از سمت مدیر عاملی این شرکت قصد دارد 2.4 میلیون از سهام خود در گوگل را که حدودا 1.5 میلیارد دلار ارزش دارد به فروش برساند. دلیل اصلی وی برای انجام این کار افزایش سرمایه نقدی اش است. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد سهم و حقوق اریک اشمیت در گوگل مشاهده می کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 80
نویسنده : mohammad sajad

Panasonic Eluga

پاناسونیک از تلفن هوشمند فوق العاد ه باریک و جذاب خود با نام Eluga پرده برداری کرد. این گوش جذاب مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 4 یا Ice Cream Sandwich بوده و تنها 7.8 میلیمتر ضخامت دارد. وزن این گوشی ظریف، 103 گرم lمی باشد که در مقایسه با گوشی Galaxy S2 سامسونگ 10 گرم سبک تر است. در ادامه مشخصات و تصاویر Eluga فوق العاده شیک را مشاهده می کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 85
نویسنده : mohammad sajad

نبرد مرورگرهای وبکاربران برای وب‌گردی در اینترنت از یکی از مرورگرهای رایج که به آن عادت کرده اند، استفاده می کنند. برخی نیز هیچ وقت مرورگری به جز مرورگر پیش فرض سیستم عامل را امتحان نکرده اند. این کاربران برای انتخاب خود دلایلی دارند و خیلی از آن‌ها باز هم با مرور زمان به دلیل عادتی که به انتخاب اول خود پیدا کرده‌اند سراغ دیگر مرورگرها نمی‌روند. ما سعی داریم در این مقاله مرورگرهای مدرنی نظیر فایرفاکس 10، اپرا 11.61، کروم 17 و اینترنت اکسپلور 9 را از نظر سرعت و کارایی مورد بررسی قرار دهیم. پس تا پایان مقاله با ما باشید تا برنده این رقابت نفس‌گیر را معرفی کنیم.

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 78
نویسنده : mohammad sajad



اولترابوک ۱۲.۵ اینچ سامسونگ سری ۳ مدل 350U2A
نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1390
بازدید : 71
نویسنده : mohammad sajad

لپ تاپ سامسونگ سری ۳ مدل 350U2A

از حدود یک سال پیش که اینتل٬ استاندارد جدیدی را با نام اولترابوک  برای لپ تاپ های باریک و سبک تعریف کرد٬ اکثر تولید کنندگان برای رقابت با Macbook Air اپل نسبت به ساخت محصولات باریک و سبک و قدرتمند اقدام کردند. لپ تاپ 350U2A سامسونگ نیز بسیاری از استانداردهای اولترابوک ها را داراست. این لپ تاپ علاوه بر طراحی و ظاهر زیبا٬ وزن و ضخامت بسیار کمی نیز دارد. در ادامه بررسی اختصاصی زومیت از این اولترابوک دوست داشتنی را مشاهده خواهید کرد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید