پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گالکسی نکسوس بیش از حد بزرگ است!
نوشته شده در دو شنبه 15 اسفند 1390
بازدید : 76
نویسنده : mohammad sajad
گلکسی نکسوس
تلفن هوشمند گلکسی نکسوس، محصول مشترک سامسونگ و گوگل است که عنوان اولین تلفن مجهز به ساندویچ بستنی اندروید را نیز یدک می کشد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش جذاب و بزرگ 4.65 اینچی است که در نگاه اول بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد اما بهتر است هنگام کار با آن از هر دو دست خود استفاده کنید!
این صفحه را به اشتراک بگذارید



اسرار زندگی مورچه ها به روایت تصویر
نوشته شده در یک شنبه 14 اسفند 1390
بازدید : 142
نویسنده : mohammad sajad
Ants Words
Ants Words

حتما شما هم تاکنون عکس‌های زیبایی از زندگی حشرات دیده اید. اما عکس‌هایی که آندری پاولوف از مورچه‌ها می‌گیرد، کم‌نظیر هستند. برای اینکه آندری بتواند عکس‌های زیبایی خلق کند، مدت زمان زیادی را صرف آموزش به مورچه‌ها کرده است. در این عکس‌ها، زندگی مورچه‌ها تا حد زیادی به زندگی انسان‌ها تشبیه شده و رابطه دوستی بین خالق عکس و مورچه‌ها نیز به تصویر کشیده شده است. در ادامه، آثار هنری در مورد زندگی مورچه‌ها و تلاش آنها برای انجام امور روزمره شان در طبیعت را مشاهده می‌کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



Galaxy S II بهترین گوشی هوشمند سال لقب گرفت
نوشته شده در یک شنبه 14 اسفند 1390
بازدید : 81
نویسنده : mohammad sajad
Samsung Galaxy SII
Samsung Galaxy SII

کنگره جهانی موبایل را پشت سر گذاشتیم، مکانی که در آن تلفن و تبلت های بسیار جذابی معرفی شدند. برخی از تلفن های اندرویدی به پردازنده های چهار هسته ای مجهز شدند و از گوشی هایی با دوربین های بسیار قوی تا 41 مگاپیکسل پرده برداری شد. قسمت پر طرفدار این نمایشگاه، مربوط به غرفه مایکروسافت بود که از پیش نمایش ویندوز 8 رونمایی کرد. تلفن هوشمند جذاب HTC One X و گوشی فوق نازک HTC One S نیز در MWC معرفی شدند. اما کنگره جهانی موبایل تنها به ابزار های تازه اختصاص داده نمی شود. بلکه در آن به برخی تکنولوژی های قدیمی که زندگی ما را تغییر داده اند، نیز می پردازد. در همین راستا GSMA طی مراسمی که هفته گذشته برگزار کرد بهترین گوشی سال 2011 را معرفی نمود.

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 73
نویسنده : mohammad sajad
OS X Mountain Lion vs MS Windows 8
OS X Mountain Lion vs MS Windows 8 CNET

به تازگی پیشنمایش سیستم عامل های ویندوز 8 مایکروسافت و Mountain Lion اپل منتشر شده اند. با اینکه این دو سیستم عامل از جنبه های بسیاری تفاوت های بنیادی با یکدیگر دارند ولی قرار است مقایسه ای را میان این دو و به زبان نویسندگان CNET داشته باشیم. این مقایسه در مورد ویژگی های اساسی این دو سیستم عامل انجام شده که بدون شک خواندن آن برایتان جذاب خواهد بود.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



رکورد 25 میلیارد دانلود در اپ استور اپل ثبت شد
نوشته شده در یک شنبه 14 اسفند 1390
بازدید : 78
نویسنده : mohammad sajad
Apple
Apple

اپل وعده داده بود که به کاربری که دانلود 25 میلیاردم را از App Store اپل داشته باشد، یک کارت هدیه 10 هزار دلاری آیتیونز اهدا می کند. وب سایت اپل شمارش خود را از چند هفته پیش آغاز کرده بود تا جذابیت این رکورد را بیش تر و کاربران را مشتاق تر کند. اما چه کسی این برنامه خوش اقبال را دانلود کرده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 81
نویسنده : mohammad sajad

a tribute to steve jobs photos 129 جابز،گیتس را مجبور به سرمایه گذاری در اپل کرده بود


استیو جابز یکی از بنیانگذاران شرکت اپل با سیستم دعوای حقوقی یه هیچ وجه غریبه نبود، همانطور که اپل این روزها هم نبردی را با بعضی از شرکت های تولید کننده محصولاتی اندرویدی دارد. در همین زمینه حتی بنیانگذار شرکت اپل قول داده بود که تمامی سعی خود را بکند تا پلتفرم شرکت گوگل را نابود کند ولی مرگ او مانع از انجام اینکار شد. جابز در این زمینه گفت :

اگر نیاز باشد تا آخرین لحظه عمر خود و تا آخرین پنی از سرمایه ۴۰ میلیارد دلاری اپل که در بانک می باشد را خرج می کنم تا این قضیه را ثابت کنم.

براساس گفته های Walter Isaacson کسی که زندگینامه نفر اول شرکت اپل را نوشت ، حتی استیو جابز در این زمینه گفته بود که :

من قصد نابودی اندروید را دارم زیرا این محصولی است که به سرقت رفته است. من حتی حاضرم در این زمینه وارد یک جنگ هسته ای نیز بشوم.

اما ظاهرا یک دهه قبل از اینکه حتی آیفونی وجود داشته باشد، اپل نبردی را در زمینه ثبت اختراع با مایکروسافت آغاز کرده بود که نتیجه آن گرفتن امتیازاتی از مایکروسافت بود و با کمک همین امتیازات شرکت اپل از یک ورشکستگی نجات یافت.

در واقع سرمایه گذاری مایکروسافت در سال ۱۹۹۷ در شرکت اپل بود که این شرکت را نجات داد و باعث شد که این شرکت، چیزی باشد که این روزها همگی ما آن را می شناسیم. در راه تلاش اپل برای زنده ماندن ، جابز و تیمش این سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری را به نوعی مدیریت کردند و این شرکت را در شرایط بحرانی به روشی نگه داشتند تا بعد از مدتها شروع به رشد کرده و به شرکتی تبدیل شود که همگی ما این روزها آن را با ارزش ترین شرکت دنیا می نامیم.

یکی از قسمت های مهم این داستان که اغلب مورد بحث هم قرار گرفته این است که جابز از یک نبرد قانونی که اپل و ماکروسافت در آن درگیر شده بودند استفاده کرد تا موفق به متقاعد کردن گیتس به انجام معامله ای در زمینه نرم افزار شود و در نهایت مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار را بعنوان سرمایه گذاری در اپل، از گیتس و مایکروسافت دریافت نمود.

به نقل از Walter Isaacson در بیوگرافی استیو جابز :

من به بیل گیتس زنگ زدم و گفتم ”من میخواهم مسائل و مشکلات را حل کنم”. بیل همیشه یک راه حل برای اپل بود. به همین دلیل ما او را وارد باری نرم افزاری کردیم و اولین نرم افزارهای ماکروسافت برای مک، اکسل و ورد بود. من با او تماس گرفتم و گفتم که به کمک نیاز دارم. در آن زمان ماکروسافت در حال زیرپاگذاشتن اختراعات ثبت شده از طرف اپل بود، به همین دلیل به او گفتم که اگر این موضوع را تا چند سال دیگر دنبال کنیم میتوانیم برنده یک میلیارد دلار به خاطر حقوق ثبت اختراع باشیم و هم تو و هم من این موضوع را میدانیم، اما اگر شرایط کنونی ادامه پیدا کند این شرکت از بین میرود پس بیا تا این موضوع را الان حل و فصل کنیم. تمام چیزی که من می خواهم این است که مایکروسافت تعهد به ادامه کمک به اپل داشته باشد. در واقع میتوان گفت که این شرکت (مایکروسافت) بود که باعث دست یابی اپل به موفقیت شد.

BGR

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 85
نویسنده : mohammad sajad
VLC Player for Android
همان طور که می دانید VLC یکی از محبوب ترین پخش کننده های صوتی و ویدئویی است که رنج گسترده ای از فرمت و کدک های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند. اکنون نسخه غیر رسمی این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. کمپانی تولیدکننده این نرم افزار به کاربران اندروید قول داده که نسخه جدید VLC مخصوص اندروید مانند نسخه ویندوزی آن عملکرد خوبی داشته و قادر خواهد بود اکثر فرمت ها را پخش نماید. لینک دانلود این نرم افزار برای دستگاه های اندرویدی را در ادامه مطلب بیابید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 77
نویسنده : mohammad sajad
نمونه عکس 808 Pureview نوکیا
پیش از این نمونه ای از تصاویر گرفته شده با دوربین 41 مگاپیکسلی تلفن هوشمند 808 Pureview را که توسط نوکیا ارائه شده بود، به نمایش گذاشتیم. اما بلاگ Handheld شانس این را داشته تا چند عکس تازه با دوربین این تلفن خارق العاده بیاندازد که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 113
نویسنده : mohammad sajad
Archos 7" ChildPad
آرکاس که به تولید پخش کننده های موسیقی و تبلت های ارزان قیمت مشهور است تا اینجای کار نتوانسته رقابت جدی را با آیپد  آغاز کند. اما به نظر می رسد این شرکت فرانسوی الاصل مایوس نشده و با عرضه تبلت ChilPad این بار قصد دارد بازار کودکان را هدف قرار دهد. تبلت 7 اینچی Childpad مجهز به پردازنده 1 گیگاهرتزی، اندروید 4 و 1 گیگابایت حافظه RAM است.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



ویندوز 8 در 9 نسخه مختلف منتشر خواهد شد
نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1390
بازدید : 92
نویسنده : mohammad sajad
ویندوز 8
بسیاری معتقد بودند که 6 نسخه متفاوت برای ویندوز ویستا و 7 بسیار زیاد بوده، اما به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد ویندوز 8 را در 9 نسخه متفاوت منتشر نماید تا کاربران براساس نیازهای خود نسخه متناسب را انتخاب و استفاده نمایند. لیست نسخه های احتمالی ویندوز را به همراه توضیحات بیشتر در ادامه مشاهده کنید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید