پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ویندوز 8: یک میلیون دانلود در روز اول
نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1390
بازدید : 114
نویسنده : mohammad sajad
دانلود یک میلیونی ویندوز 8
نسخه آزمایشی ویندوز 8 شروع بسیار خوبی داشته است، مایکروسافت اعلام کرد که تنها در روز اول انتشار نسخه آزمایشی مخصوص مصرف کننده ویندوز 8، این سیستم عامل بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 80
نویسنده : mohammad sajad
Windows Phone
اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، متوجه شده اید که مایکروسافت بالاخره نسخه پیش نمایش ویژه مصرف کننده ویندوز 8 را در کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشت. روند برگزاری این کنفرانس برای اکثر خبرنگاران و مشتاقان آشنا و عادی به نظر می رسید. پشتیباتی آنلاین Xbox، صفحه شروع تعاملی و پویا، نرم افزارهای متفاوت کاربردی و... که بسیار به آنچه در ویندوز فون دیده شده بود شباهت داشتند.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 80
نویسنده : mohammad sajad
Mozilla Gecko
هفته گذشته٬ بارسلون اسپانیا به قلب تپنده فن آوری اطلاعات و ارتباطات جهان تبدیل شده بود. کنگره جهانی موبایل 2012 فرصتی مناسب برای علاقمندان است تا با آخرین نوآوری های صنعت موبایل و یکی از پویاترین شاخه های آن یعنی گوشی های هوشمند بیشتر آشنا شوند. در این بین، شرکت موزیلا نیز فرصت را مغتنم شمرده و از پروژه گکو Gecko رونمایی کرده است. اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم عامل متن باز را در ادامه مشاهده کنید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



پیانو قابل حمل ژاپنی
نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390
بازدید : 114
نویسنده : mohammad sajad

 پیانو قابل حمل ژاپنی

اگر شما هم از علاقمندان به موسیقی و بخصوص نواختن پیانو در هر مکانی هستید، این روزها اپلیکشن های بسیار زیادی مخصوص اسمارت فون ها وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید اینکار را براحتی انجام دهید. اگر چه نواختن پیانو برروی یک صفحه نمایش لمسی شاید زیاد هم جذاب نباشد. اینجاست که این ابزار ژاپنی با هدف ایجاد لذت بیشتر در نواختن پیانو خود را نشان می دهد.

این ابزار بیشتر شبیه به مچ بند یا دستکش های عجیبی است که در بعضی از کنسول های بازی مورد استفاده قرار می گیرد. همه کاری که کاربر می بایست انجام دهد این است که این مچ بند را بسته و قسمت های مخصوص را برروی انگشتان قرار دهد، سپس کافیست که با استفاده از یک سطح سخت شروع به نواختن پیانو نماید تا موسیقی از طریق اسپیکر موجود برروی مچ بند خارج شود.

در این ابزار شما سه سطح بلندی صدا و سه نوع صدای مختلف برای پخش در اختیار دارید (صدای پیانو ، زنگ و گربه!). همچنین برای کار کردن با این ابزار نیاز به ۳ باتری LR44 می باشد. این پیانو عجیب با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای خرید در دسترس می باشد.

ubergizmo

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



اپل تحسین برانگیزترین شرکت جهان نامیده شد
نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390
بازدید : 98
نویسنده : mohammad sajad

 اپل تحسین برانگیزترین شرکت جهان نامیده شد
مجله Fortune روز پنج شنبه آخرین لیست خود از “تحسین برانگیز ترین شرکت های جهان” را منتشر کرد و همانطور که انتظار می رفت، شرکت اپل در صدر این لیست قرار گرفت. بعد از درگذشت “استیو جابز”، شاید مهمترین سئوال این بود که آینده این شرکت بزرگ چه خواهد شد؟ اما تحت رهبری و مدیریت “تیم کوک” مدیر جدید اپل، این شرکت همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد. با حدود ۵۰۰ میلیارد دلار سهام این شرکت بهترین سه ماهه مالی خود را در طول دوران عمر این شرکت سپری کرده است.

در لیست منشر شده از طرف مجله Fortune، بعد از شرکت اپل، شرکت های گوگل، کوکاکولا، آی بی ام، FedEx و Berkshire Hathaway قرار گرفته اند. شرکت سامسونگ الکترونیکس در این لیست در رتبه ۳۴ قرار گرفته است و ماکروسافت هفدهم می باشد. نکته دیگر در مورد شرکت اپل این است که این شرکت پنجمین سال متوالی است که در صدر لیست منتشر شده مجله Fortune قرار می گیرد. طبق اطلاعات منتشر شده درآمد سالیانه شرکت اپل ۱۰۸ میلیارد دلار بوده است.

BGR

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 77
نویسنده : mohammad sajad

 احتمال معرفی محصولاتی جدید در مراسم 7 مارس اپل

با اتمام نمایشگاه MWC امسال، دوست داران دنیای تکنولوژی هم اکنون خود را آماده پرده برداری از آیپد ۳ میکنند. مراسمی که بر اساس تایید اپل قرار است ۷ مارس برگزار شود. البته صحبت هایی از احتمال رونمایی سری جدید Apple TV نیز در این مراسم وجود دارد هرچند که این موضوع هنوز تایید نشده است.

اما خبرهایی که پیرامون مراسم هفته آینده می باشد به همینجا ختم نمیشود. Digitimes اعلام کرده است که در این مراسم، اپل از مدل ۸ گیگابایتی iPad 2 نیز رونمایی میکند. مدلی که به اعتقاد افراد زیادی قرار است با قیمت پایین تر و برای رقابت در بازار تبلت های ارزان قیمت عرضه شود. ایده ای که به نظر میرسد بسیار هوشمندانه بوده است, آیپد ۲ محبوب حالا با قیمت پایین تر میتوانند خیلی ها را راضی و مشتاق به خرید این محصول کند.

شایعات و خبرهایی که Digitimes در مورد مراسم هفتم مارس منتشر کرده است به یک مورد محدود نمی شود. بر اساس خبر هایی که به نقل از منابع به آنها دست پیدا کرده اند، اپل در این مراسم از تبلت جدید و دیگری رونمایی میکند که ۷.۸۵ اینچی است. این محصول به گونه ای برنامه ریزی شده است تا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار شود.

اگر این خبر تایید شود شاید بتوان آن را زنگ خطری برای اندروید به حساب آورد چرا که تا به امروز بازار تبلت های زیر ۱۰ اینچ بطور تقریبا کامل در اختیار اندروید بوده و حالا محصولی ۷ یا ۸ اینچی از سوی اپل میتواند معادلات و برنامه های دیگر تولید کنندگان را به هم بزند.

بنظر میرسد قیمتی که اپل برای این محصول در نظر خواهد گرفت حدود ۲۴۹ تا ۲۹۹ دلار باشد. پیش بینی میشود ایپد ۲ هشت گیگابایتی حدود ۳۴۹ تا ۳۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

Digitimes


این صفحه را به اشتراک بگذارید



AIRE mask شارژری برای تلفن همراه شما
نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390
بازدید : 80
نویسنده : mohammad sajad

aire mask thumb 550xauto 85059 AIRE mask شارژری برای تلفن همراه شما

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که ما چقدر انرژی در طول روز تلف می کنیم؟ نظر شما در مورد جذب انرژی از طریق تنفس چیست!؟ با استفاده از AIRE mask تمامی هوای خارج شده از دهان شما تبدیل به انرژی مورد استفاده در تلفن همراه می شود. اما اینکار چگونه انجام می شود؟

درون این ماسک توربین های بادی کوچکی قرار داده شده است که در هنگام دم یا بازدم شما این توربین ها شروع به چرخیدن می کند. این ماسک بوسیله یک سیم به گجت متصل شده و انرژی که از طریق چرخش توربین ها ایجاد می شود را به آن منتقل می کند. شما می توانید از این ماسک در هر حالتی استفاده نمایید، در حالت راه رفتن ،ورزش کردن، نشستن و حتی خوابیدن می توانید از این ماسک استفاده نمایید. البته این ماسک مزیت دیگری نیز برای شما دارد و آن، سخت نفس کشیدن شماست که می تواند مفید باشد.

نظر شما در مورد این ماسک چیست؟

dvice

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



صفحه نمایش قابل انعطاف امسال عرضه میشود
نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390
بازدید : 83
نویسنده : mohammad sajad

samsung flexible amoled 1 صفحه نمایش قابل انعطاف امسال عرضه میشود


صفحه نمایش های قابل انعطاف OLED، که سامسونگ آنها را مدتی قبل به نمایش گذاشت، می تواند امسال به تولید انبوه برسد. یک مقام این شرکت در این زمینه گفت که هنوز هیچ تاریخ دقیقی در زمینه عرضه این محصول وجود ندارد. اسمارت فون ها و تبلت ها به احتمال بسیار زیاد از جمله دستگاههایی هستند که حداقل یکبار از این نمونه صفحه نمایش OLED قابل انعطاف بهره خواهند برد.

البته صفحه نمایش تا حد بسیار کمی خمیده قبلا توسط سامسونگ و برروی گالکسی نکسوس مورد استفاده قرار گرفته است. به هر حال در مورد استفاده سامسونگ از این صفحه نمایش های قابل انعطاف می بایست صبر کرد و ملاحظه کرد که بالاخره سامسونگ از این نمونه صفحه نمایش های OLED قابل انعطاف ابتدا در کدامیک از محصولات خود استفاده خواهد کرد ولی همانطور که اعلام شد، امسال به احتمال فراوان شاهد عرضه محصولی با این صفحه نمایش خواهیم بود.

Slashgear

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



توجه ویژه گوگل به تبلت های آندروید در سال 2012
نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390
بازدید : 77
نویسنده : mohammad sajad
Android Tablet
 کنگره جهانی موبایل در بارسلونا به پایان رسید. این محفل، مکانی مناسب برای ترویج و تبلیغ هر چه بیشتر آندروید بود، سیستم عاملی که هنوز نتوانسته در شاخه تبلت ها به گرد رقیب سرسخت خود یعنی iOS اپل برسد. از آنجایی که فروش جهانی تبلت های آندرویدی در برابر اپل با رشد کمتری همراه بوده است، گوگل قصد دارد تا استراتژی جدیدی را برای پررونق کردن بازار آندروید به کار گیرد. به همین منظور اندی رابین، مسئول برنامه آندروید در یک نشست خبری در کنگره جهانی موبایل 2012، به برشمردن برخی از راهکارهای پیش رو پرداخته است که نظر شما را به آنها جلب می کنیم.
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 78
نویسنده : mohammad sajad
iPad 3
 
تازه ترین گزارش ها از Digitimes حاکی از آن است که اپل اقدام اخیر خود در رابطه با تلفن آیفون را برای تبلت آیپد نیز تکرار خواهد کرد. براساس این گزارش اپل علاوه بر iPad 3 نسخه ارزان قیمتی از iPad 2 را نیز معرفی خواهد کرد. اپل با این اقدام خود قصد دارد قسمت های مختلف بازار را پوشش داده و بازار تبلت های ارزان قیمت را نیز کنترل کند.
این صفحه را به اشتراک بگذارید