پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کارت پارک هایی که محل پارک شما را نشان میدهند
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 69
نویسنده : mohammad sajad

تجسم کنید آخر هفته است و همراه خانواده به مرکز خریدی رفته اید و هنگام ورود به پارکینگ با انبوه ماشین ها روبرو هستید و سعی میکنید جای پارکی برای اتومبیل خود پیدا کنید, اما هر چه میگذرد نا امید تر میشوید. این موضوع احتمالا بارها برای شما پیش آمده به طوری که از رفتن به آن محل پشیمان شده اید. اما طراحانی با نامهای Shih Chang-Chi, Huang Shao-Heng و Wang Shou-Yu ادعا کرده اند راه حلی برای این مشکل دارند.

 کارت پارک هایی که محل پارک شما را نشان میدهند

به گزارش پی سی وار بر اساس طرح پیشنهادی این افراد, زمانی که شما وارد پارکینگ میشود دستگاهی که کارت ورود را برای شما صادر میکند نقشه ای را بر روی کارتی که شماره و ساعت ورود شماست چاپ میکند و شماره محلی را که شما میتوانید پارک کنید با علامت مشخص میکند و یا به نوعی میتوان گفت رزرو میکند. این طرح ساده ۲ مزیت اصلی دارد .

مزیت اول : در وقت شما برای پیداکردن مکانی برای پارک کردن صرفه جویی میشود و عملا بدون مشکل میتوانید یک جای پارک داشت باشید.
مزیت دوم : برای افرادی که فراموش کار هستند و یا اولین بار است به آن مکان میروند و همیشه ترس فراموش کردن مکانی که اتومبیل خود را پارک کرده اند را دارند این میتواند یک راه حل بسیار عالی باشد.


 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



اندروید 5 تا پاییز 2012 عرضه نخواهد شد
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 75
نویسنده : mohammad sajad

 اندروید 5 تا پاییز 2012 عرضه نخواهد شد

حدود دو هفته پیش بود که برای اولین بار صحبت از احتمال عرضه اندروید ۵ به میان آمد. از آن زمان شایعات مختلفی در مورد اینکه نسخه جدید سیستم عامل گوگل چه زمانی عرضه خواهد شد به گوش میرسید. شایعات اولیه خبر از احتمال عرضه لوبیای ژله ای در تابستان داد. حالا در جریان نمایشگاه MWC یکی از مهندسین بخش تلفن های همراه گوگل به نام Hiroshi Lockheimer اشاره میکند که نسخه پنجم اندروید تا پاییز ۲۰۱۲ عرضه نخواهد شد.

همانطور که در بالا اشاره شده اعلام شده است که اندروید ۵ با نام لوبیای ژله ای (Jelly Bean) شناخته شده است اما گوگل هنوز بطور کامل این نام را تایید یا تکذیب نکرده است. به هر صورت با توجه به موفقیت های اندروید ۴ و استقبالی که این روزها از آن میشود و همچین عدم عرضه اندروید ۴ برای تعداد قابل توجهی از محصولات معرفی شده قابل پیش بینی بود که گوگل به این زودی ها اندروید ۵ را عرضه نکند.

slashgear


 

 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازی جدید سونیک 4 برای محصولاتی با تگرا 3
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 96
نویسنده : mohammad sajad

 بازی جدید سونیک 4 برای محصولاتی با تگرا 3

[اخبار کوتاه] شرکت انودیا با همکاری سگا از بازی Sonic 4 قسمت ۲ رونمایی کرد. این بازی قرار است از اواسط آپریل ( حدود ۴۵ روز دیگر ) در اختیار عموم قرار گیرد. این بازی در مرحله اول برای محصولاتی که از تگرا ۳ بهره میبرد در دسترس خواهد بود اما پیش بینی میشود بعد از مدت کوتاهی از عرضه برای سایر دستگاه ها نیز ارائه شود.

پس تا آن زمان آماده تازه کردن خاطرات گذشته خود شوید.


 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



معرفی چیپ ست های جدید اینتل برای تلفن های همراه
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 116
نویسنده : mohammad sajad

اینتل بارها نشان داده است که علاقمند است تا سهم بیشتری از بازار موبایل را در اختیار بگیرد و به نظر میرسد به موفقیت هایی در جلب رضایت مشتریان خود دست یافته است. موتورولا و لنوو اعلام کردند که حداقل یک اسمارت فون با استفاده از تکنولوژی اینتل رونمایی و عرضه خواهند کرد.

 معرفی چیپ ست های جدید اینتل برای تلفن های همراه

اما اینتل برای رسیدن به موفقیت تنها به بخش بازاریابی خود چشم ندوخته است و تصمیم ندارد تنها با یک چیپ ست با دیگر شرکت ها رقابت کند به همین دلیل اینتل چیپ ست های جدیدی را معرفی کرده است.

اولین مدل ۲ هسته ای اینتل Atom Z2580 میباشد که در کنار هسته ای که اضافه شده ( یک مدل بالاتر از Atom Z2460 ) اینتل GPU را از PowerVR SGX540 به PowerVR SGX544MP2 ارتقا داده است. مدل دوم که اینتل امروز از آن رونمایی کرده است Z2460 می باشد که نسبت به Atom Z2580 مدل ضعیف تری به حساب می آید.

این مدل که Atom Z2000 میباشد دارای یک پردازنده تک هسته ای ۱GHz و GPU آن ۳۲۰MHz میباشد. اعلام شده است که از چیپ ست Atom Z2000 بر روی تلفن هایی استفاده خواهد شد که تا ۱۵۰ دلار قیمت خواهند داشت به همین دلیل کسانی که این مبالغ را برای خرید یک تلفن همراه هزینه میکنند خودشان هم توقع زیادی از گوشی جدیدشان ندارند.

نکته عجیب ولی واقعی پیرامون این اخبار این است که محصولاتی که اینتل معرفی کرده است تا سال ۲۰۱۳ طول می کشد تا محصولاتی که با استقاده از این محصولات ساخته میشوند به بازار عرضه شود، این در حالی است که TI, Samsung و Qualcomm در کنار NVIDIA در حال تولید و عرضه محصولاتی ۴ هسته ای هستند.

phandroid


 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



معرفی 2 تبلت 4 هسته ای جدید توسط ZTE
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 86
نویسنده : mohammad sajad

 معرفی 2 تبلت 4 هسته ای جدید توسط ZTE


روز قبل ما شاهد رونمایی از یک اسمارت فون ۴ هسته ای از طرف ZTE بنام ZTE Era بودیم و هم اکنون این شرکت از ۲ تبلت اندرویدی جدید که هر دو از پردازشگر ۴ هسته ای تگرا ۳ انویدیا بهره می برند ، پرده برداری کرد. این دو تبلت ZTE T98 و ZTE PF 100 نام دارند که هر دو دستگاه تقریبا از نظر مشخصات شبیه به هم می باشند بجز در اندازه صفحه نمایش. ZTE PF100 دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است در صورتیکه ZTE T98 دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی می باشد.

همانطور که اعلام شد هر دو تبلت دارای پروسسوری ۱.۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ای NVIDIA Tegra 3 می باشند. هر دو دارای سیستم عامل اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ ، رم ۱ گیگابایتی بعلاوه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. همچنین برروی این تبلتها ۲ دوربین قرار دارد ، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت برای عکسبرداری و فیلمبرداری.

در بخش ارتباطی هر دو دارای WiFi و Bluetooth می باشند. ZTE هنوز هیچگونه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه آن منتشر نکرده است.

geeky-gadgets


 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



آیپد 3 گران تر از آیپد 2 خواهد بود
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 78
نویسنده : mohammad sajad

آیپد ۳ دیر یا زود رونمایی و عرضه می شود و تبدیل به یکی از داغ ترین محصولات روز خواهد شد. خبرهایی که قبلا منتشر شده است و اعلام کردیم خبر از رونمایی آن در چند روز آینده و در سانفرانسیسکو دارد. استفاده از صفحه نمایش Retina نیز قبلا تایید شده است.

حالا خبری بر روی یکی از شبکه های اجتماعی چین به نام Sina Weibo قرار گرفته که بر اساس آن اعلام شده است آیپد ۳ با قیمتی بیشتر از آیپد ۲ در زمان عرضه وارد بازار خواهد شد و این افزایش قیمت در بعضی مدل ها تا ۸۰ دلار می رسد.

 آیپد 3 گران تر از آیپد 2 خواهد بود

اپل معمولا در زمان عرضه محصولی جدید از آیپد یا آیفون، آنها را با قیمتی برابر با محصولی که سال قبل عرضه کرده است معرفی میکند و سپس قیمت مدل قدیمی را کاهش میدهد. به هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد مدل های WIFI آیپد ۳ نسبت به آیپد ۲ حدود ۸۰ دلار گران تر میباشد و به عنوان مثال به ۵۷۹ دلار برای مدل ۱۶GB WIFI میرسد. این افزایش قیمت برای مدل های ۳G حدود ۷۰ دلار میباشد.

افزایش قیمتی که با بهبود باطری و نوع صفحه نمایش تا حدودی پیش بینی میشد. به هر صورت برای دریافت تاییدیه و یا تکذیب این خبر زیاد منتظر نخواهید ماند چرا که تا ۷ مارس ( زمانی که اعلام شده است آیپد ۳ رونمایی میشود ) تنها ۸ روز باقی مانده است.

در صورتی که این افزایش قیمت حقیقت داشته باشید آیا باز حاضر به خرید آیپد ۳ می باشید؟

netbooknews


 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



شیشه گوریلا 2 از آوریل یا می در دستگاههای مختلف
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 131
نویسنده : mohammad sajad

Corning Gorilla Glass شیشه گوریلا 2 از آوریل یا می در دستگاههای مختلف


در نمایشگاه CES 2012 بود که شیشه گوریلا ۲ (Gorilla Glass 2) به نمایش گذاشته شد و عنوان شده بود که به همان اندازه نمونه قبلی خود قدرتمند و مقاوم در برابر ضربه و خراش می باشد ، اما این مقاومت و قدرت را با ضخامتی حدود ۲۰ درصد باریک تر از شیشه گوریلا اصلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این بدان معنی است که این شیشه، دستگاه ها را از آسیب برروی صفحه نمایش محافظت می کند و البته فضای بیشتری را در اختیار تولید کننده قرار می دهد.

امروز Corning اعلام کرد که انتظار می رود Gorilla Glass 2 از ماه آوریل یا می در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد ، پس احتمالا ما به زودی شاهد تولید محصولاتی باریک تر از سوی تولید کنندگان دستگاههای مختلف خواهیم بود یا حداقل ما شاهد بوجود آمدن فضای اضافی برای چیزهای مفید دیگری در دستگاهها همانند باتری می باشیم.

phonearena


 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



موس ION Air را می توانید همانند دستکش بپوشید!
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 77
نویسنده : mohammad sajad

این روزها تعداد زیادی از دستگاههای مختلف وجود دارد که به شما امکان کنترل سیستم با استفاده از حرکاتتان را می دهد. یکی از مهمترین دستگاههایی که با این سیستم کار می کند همان کینکت شرکت مایکروسافت است، اما Bellco به تازگی یک کنترل کننده منحصر به فرد طراحی کرده است که گزینه ای دیگر را برای کنترل در اختیار کاربر قرار می دهد.

ION Air Mouse 1 موس ION Air را می توانید همانند دستکش بپوشید!


 

موس ION Air به گونه ای طراحی شده است که همانند یک دستکش توسط کاربر پوشیده شده و امکان کنترل کامپیوتر تا ۳۵ فوت را به کاربر می دهد. موس ION Air دارای تعدادی از پدهای فشار می باشد که برروی انگشت سبابه شما قرار می گیرد و کاربر قادر به کلیک سمت چپ و راست می باشد. Bellco اعلام کرده که برای استفاده از این موس نیاز به مقدار کمی از تنظیمات می باشد. درتصاویر جزئیات بیشتری از موس ION Air را مشاهده می فرمائید. قیمت این موس ۸۰ دلار تعیین شده است.

ION Air Mouse موس ION Air را می توانید همانند دستکش بپوشید!

geeky-gadgets


 
این صفحه را به اشتراک بگذارید



بازدید : 80
نویسنده : mohammad sajad



بازدید : 76
نویسنده : mohammad sajad

Samsung Galaxy S III

کنگره جهانی موبایل در حال برگزاری است و سامسونگ نیز چندین تلفن و تبلت جذاب شامل Galaxy Bean, Galaxy Note 10.1, Galaxy Tab 2 را به نمایش گذاشته است. اما در MWC امسال خبری از خبرسازترین محصول این شرکت یعنی Galaxy S III نیست. محصولی که کاربران بسیاری انتظار آن را می کشند. اما وب سایت BGR ادعا کرده که اسنادی بدست آورده که مشخصات Galaxy S III را تایید می کند. براساس این گزارش Galaxy S III مجهز به صفحه نمایش 4.8 با رزولوشن Full HD و پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید