آیپد 3 گران تر از آیپد 2 خواهد بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آیپد 3 گران تر از آیپد 2 خواهد بود
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 78
نویسنده : mohammad sajad

آیپد ۳ دیر یا زود رونمایی و عرضه می شود و تبدیل به یکی از داغ ترین محصولات روز خواهد شد. خبرهایی که قبلا منتشر شده است و اعلام کردیم خبر از رونمایی آن در چند روز آینده و در سانفرانسیسکو دارد. استفاده از صفحه نمایش Retina نیز قبلا تایید شده است.

حالا خبری بر روی یکی از شبکه های اجتماعی چین به نام Sina Weibo قرار گرفته که بر اساس آن اعلام شده است آیپد ۳ با قیمتی بیشتر از آیپد ۲ در زمان عرضه وارد بازار خواهد شد و این افزایش قیمت در بعضی مدل ها تا ۸۰ دلار می رسد.

 آیپد 3 گران تر از آیپد 2 خواهد بود

اپل معمولا در زمان عرضه محصولی جدید از آیپد یا آیفون، آنها را با قیمتی برابر با محصولی که سال قبل عرضه کرده است معرفی میکند و سپس قیمت مدل قدیمی را کاهش میدهد. به هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد مدل های WIFI آیپد ۳ نسبت به آیپد ۲ حدود ۸۰ دلار گران تر میباشد و به عنوان مثال به ۵۷۹ دلار برای مدل ۱۶GB WIFI میرسد. این افزایش قیمت برای مدل های ۳G حدود ۷۰ دلار میباشد.

افزایش قیمتی که با بهبود باطری و نوع صفحه نمایش تا حدودی پیش بینی میشد. به هر صورت برای دریافت تاییدیه و یا تکذیب این خبر زیاد منتظر نخواهید ماند چرا که تا ۷ مارس ( زمانی که اعلام شده است آیپد ۳ رونمایی میشود ) تنها ۸ روز باقی مانده است.

در صورتی که این افزایش قیمت حقیقت داشته باشید آیا باز حاضر به خرید آیپد ۳ می باشید؟

netbooknews


 


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: