معرفی 2 تبلت 4 هسته ای جدید توسط ZTE
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی 2 تبلت 4 هسته ای جدید توسط ZTE
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 86
نویسنده : mohammad sajad

 معرفی 2 تبلت 4 هسته ای جدید توسط ZTE


روز قبل ما شاهد رونمایی از یک اسمارت فون ۴ هسته ای از طرف ZTE بنام ZTE Era بودیم و هم اکنون این شرکت از ۲ تبلت اندرویدی جدید که هر دو از پردازشگر ۴ هسته ای تگرا ۳ انویدیا بهره می برند ، پرده برداری کرد. این دو تبلت ZTE T98 و ZTE PF 100 نام دارند که هر دو دستگاه تقریبا از نظر مشخصات شبیه به هم می باشند بجز در اندازه صفحه نمایش. ZTE PF100 دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است در صورتیکه ZTE T98 دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی می باشد.

همانطور که اعلام شد هر دو تبلت دارای پروسسوری ۱.۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ای NVIDIA Tegra 3 می باشند. هر دو دارای سیستم عامل اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ ، رم ۱ گیگابایتی بعلاوه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. همچنین برروی این تبلتها ۲ دوربین قرار دارد ، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت برای عکسبرداری و فیلمبرداری.

در بخش ارتباطی هر دو دارای WiFi و Bluetooth می باشند. ZTE هنوز هیچگونه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه آن منتشر نکرده است.

geeky-gadgets


 


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: