معرفی چیپ ست های جدید اینتل برای تلفن های همراه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی چیپ ست های جدید اینتل برای تلفن های همراه
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 116
نویسنده : mohammad sajad

اینتل بارها نشان داده است که علاقمند است تا سهم بیشتری از بازار موبایل را در اختیار بگیرد و به نظر میرسد به موفقیت هایی در جلب رضایت مشتریان خود دست یافته است. موتورولا و لنوو اعلام کردند که حداقل یک اسمارت فون با استفاده از تکنولوژی اینتل رونمایی و عرضه خواهند کرد.

 معرفی چیپ ست های جدید اینتل برای تلفن های همراه

اما اینتل برای رسیدن به موفقیت تنها به بخش بازاریابی خود چشم ندوخته است و تصمیم ندارد تنها با یک چیپ ست با دیگر شرکت ها رقابت کند به همین دلیل اینتل چیپ ست های جدیدی را معرفی کرده است.

اولین مدل ۲ هسته ای اینتل Atom Z2580 میباشد که در کنار هسته ای که اضافه شده ( یک مدل بالاتر از Atom Z2460 ) اینتل GPU را از PowerVR SGX540 به PowerVR SGX544MP2 ارتقا داده است. مدل دوم که اینتل امروز از آن رونمایی کرده است Z2460 می باشد که نسبت به Atom Z2580 مدل ضعیف تری به حساب می آید.

این مدل که Atom Z2000 میباشد دارای یک پردازنده تک هسته ای ۱GHz و GPU آن ۳۲۰MHz میباشد. اعلام شده است که از چیپ ست Atom Z2000 بر روی تلفن هایی استفاده خواهد شد که تا ۱۵۰ دلار قیمت خواهند داشت به همین دلیل کسانی که این مبالغ را برای خرید یک تلفن همراه هزینه میکنند خودشان هم توقع زیادی از گوشی جدیدشان ندارند.

نکته عجیب ولی واقعی پیرامون این اخبار این است که محصولاتی که اینتل معرفی کرده است تا سال ۲۰۱۳ طول می کشد تا محصولاتی که با استقاده از این محصولات ساخته میشوند به بازار عرضه شود، این در حالی است که TI, Samsung و Qualcomm در کنار NVIDIA در حال تولید و عرضه محصولاتی ۴ هسته ای هستند.

phandroid


 


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: