کارت پارک هایی که محل پارک شما را نشان میدهند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کارت پارک هایی که محل پارک شما را نشان میدهند
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 69
نویسنده : mohammad sajad

تجسم کنید آخر هفته است و همراه خانواده به مرکز خریدی رفته اید و هنگام ورود به پارکینگ با انبوه ماشین ها روبرو هستید و سعی میکنید جای پارکی برای اتومبیل خود پیدا کنید, اما هر چه میگذرد نا امید تر میشوید. این موضوع احتمالا بارها برای شما پیش آمده به طوری که از رفتن به آن محل پشیمان شده اید. اما طراحانی با نامهای Shih Chang-Chi, Huang Shao-Heng و Wang Shou-Yu ادعا کرده اند راه حلی برای این مشکل دارند.

 کارت پارک هایی که محل پارک شما را نشان میدهند

به گزارش پی سی وار بر اساس طرح پیشنهادی این افراد, زمانی که شما وارد پارکینگ میشود دستگاهی که کارت ورود را برای شما صادر میکند نقشه ای را بر روی کارتی که شماره و ساعت ورود شماست چاپ میکند و شماره محلی را که شما میتوانید پارک کنید با علامت مشخص میکند و یا به نوعی میتوان گفت رزرو میکند. این طرح ساده ۲ مزیت اصلی دارد .

مزیت اول : در وقت شما برای پیداکردن مکانی برای پارک کردن صرفه جویی میشود و عملا بدون مشکل میتوانید یک جای پارک داشت باشید.
مزیت دوم : برای افرادی که فراموش کار هستند و یا اولین بار است به آن مکان میروند و همیشه ترس فراموش کردن مکانی که اتومبیل خود را پارک کرده اند را دارند این میتواند یک راه حل بسیار عالی باشد.


 


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: