پوشش خبری زنده زومیت از کنفرانس معرفی ویندوز 8 مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 75
نویسنده : mohammad sajad

امروز و چند ساعت پیش از شروع کنفرانس رسمی مایکروسافت، کاغذ دیواری ویندوز 8 با نام Betta fish به بیرون درز کرد که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید.

همچنین مایکروسافت صبح امروز دفترچه راهنمای سیستم عامل جدید خود را برای استفاده های تجاری منتشر کرد. در این دفترچه 16 صفحه ای نکاتی در مورد سیستم لمسی جدید ویندوز 8 و برخی از قابلیت های تازه آن مطالبی ذکر شده است. در مورد Windows to Go نیز که پیش تر مطالبی را منتشر کردیم مطالبی ذکر شده است. با کمک این قابلیت می توانید سیستم عامل خود را به همراه نرم افزارهای مورد نیاز خود همواره برروی یک حافظه USB داشته باشید و زمانی که از کامپیوتری دیگری استفاده می کنید قادر به اجرای سیستم عامل خود خواهید بود.

مورد دیگری که در این دفترچه ذکر شده قابلیت SmartScreen Application Reputation نام دارد که کاربر را قبل از باز کردن فایل های دانلود شده از میزان احتمال مخرب و ویروسی بودن فایل ها مطلع می کند.

حدود ساعت 17:20 به وقت تهران کنفرانس ویندوز 8 آغاز می شود. اخبار زنده را با زومیت دنبال کنید. همین صفحه را هر چند دقیقه یک بار رفرش کنید.

ساعت 5:16 دقیقه:

ویندوز 8

چند دقیقه دیگر کنفرانس مایکروسافت رسما آغاز می شود.

5:28PM

به نظر می رسد کنفرانس مایکروسافت با کمی تاخیر حدود 15 دقیقه دیرتر شروع می شود.

5:34PM

کنفرانس هنوز شروع نشده است ولی همه صندلی های پر شده، یک تصویر از روی سن ببنید:

44fee6a1-e480-4932-aacf-2f55990c8f9f

5:38PM

تصویر داخل نمایشگر روی سن را نیز از دست ندهید:

windows8_10

منبع: The Verge


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: