Xbox 360خانوادگی میشود، معرفی Family Bundle
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Xbox 360خانوادگی میشود، معرفی Family Bundle
نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390
بازدید : 78
نویسنده : mohammad sajad

 

Xbox 360 Family Bundle

این باندل مخصوص Xbox 360 4GB به رنگ سفید است و کینکت و کنترلر های آن نیز هر دو سفید رنگ هستند که ظاهر واقعا زیبایی دارند. البته این بسته دوتا از بهترین بازی های کینکت را با نام های Kinect Sports و Kinect Adventures در خود جای می‌دهد و علاوه بر این، با خرید این باندل صاحب اشتراک 3 ماهه ی گلد اکس باکس لایو (Xbox Live) نیز خواهید شد.

خوب تا به اینجا که همه چیز خوب پیش رفت، اما در کنار این همه مزیت نباید قیمت 399 دلاری اش که طبیعتاً با ورود به بازار ایران بیشتر هم خواهد شد، حدود 700 هزار تومان و بالاتر را فراموش کنیم. کنترلر سفید رنگ به دو  صورت مجزا، و همراه با باندل به فروش می‌رسد که قیمت آن برای تهیه به صورت مجزا 49 دلار است. این دو محصول امروز در بازار آمریکا عرضه شده اند و طی چند ماه آینده در دیگر نقاط دنیا نیز در دسترس علافه مندان قرار خواهند گرفت.

قبل از عرضه این باندل زیبا و شیک شرکت Microsoft سه باندل Xbox 360 دیگر هم با نام‌های  Star wars Bundle با قیمت 449 دلار و Call Of Duty Modern Warfare 3 Bundle با قیمت 349 دلار و Gears Of War 3 Bundle با قیمت 349 دلار معرفی و عرضه کرده است.

اما باز هم این باندل ها پس از گذشت 1 سال کهنه می شوند، زیرا به نظر می‌رسد Xbox جدید در سال 2013 عرضه می‌شود و احتمال می‌رود از ویژگی های منحصر به فردی بر خوردار باشد.

Xbox 360 Family Bundle

 



تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: