بررسی تلفن-تبلت 5 اینچی الجی در نمایشگاه MWC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسی تلفن-تبلت 5 اینچی الجی در نمایشگاه MWC
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 106
نویسنده : mohammad sajad

متاسفانه باید بگوییم که این محصول الجی ابعاد نا به هنجاری دارد! و به اصطلاح راه دست نیست. در دست گرفتن گالاکسی نوت 5 اینچی سامسونگ به نظر بسیار راحت تر می باشد. این تبلت تنها 8.5 میلیمتر ضخامت دارد ولی با وجود ضخامت باریکش هنوز هم نمی توانید درحالیکه آن را با یک دست نگه داشته اید، به راحتی با آن کار کنید.

Vu یک دکمه کوچک در قسمت بالای دستگاه دارد که با فشردن آن می توانید سایز و رنگ های مختلف قلم خود را انتخاب کنید تا هنگام نوشتن بر روی صفحه راحت باشید (البته منظور از قلم باریکی خطی است که با کشیدن دستتان بر روی صفحه نقش می بندد). نوت برداری و نوشتن جملات بر روی تبلت با قلم بسیار ساده تر از نوشتن با انگشت دست است. 

App ها در این دستگاه به نرمی اجرا می شوند و رزولوشن نمایشگر Vu نیز 1024x768 پیکسل است. ولی هنگامی که از برنامه های خارج شده اید و در حال مشاهده صفحات مختلف هستید، گاهی Lag یا تاخیرات کوچکی در پاسخ گویی عملکرد دستگاه مشاهده می کنید.

 

رزولوشن نمایشگر خوب و به اندازه کافی بالاست و تصاویر هم به خوبی در نمایشگر قابل مشاهده هستند. سرعت پردازنده اپتیموس Vu معادل 1.5 گیگاهرتز بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 2.3.6 می باشد. البته الجی وعده داده که به زودی نسخه 4.0 اندروید را برای Optimus Vu عرضه خواهد کرد.

در ادامه گالری تصاویر مربوط به این محصول را مشاهده می کنید.

 

Click to enlarge image lg-optimus-vu1-verge-800_gallery_post.jpg Click to enlarge image lg-optimus-vu2-verge-800_gallery_post.jpg

Click to enlarge image lg-optimus-vu3-verge-800_gallery_post.jpg

Click to enlarge image lg-optimus-vu4-verge-800_gallery_post.jpg

Click to enlarge image lg-optimus-vu5-verge-800_gallery_post.jpg

Click to enlarge image lg-optimus-vu6-verge-800_gallery_post.jpg

Click to enlarge image lg-optimus-vu7-verge-800_gallery_post.jpg

منبع: Theverge


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: